REMOVE FROM LIST

Are you sure you want to remove from this list?

EDIT LIST
DELETE LIST

Are you sure you want to delete this list?

Prompt

Cancel Booking
close
Potato Head Pacific Place
Multinational / SCBD / $$
from 4 review
SCBD Lot 14th, Fairgrounds. Jl. Jendral Sudirman Kav 52-53, SCBD, Jakarta.
  • date
    Saturday, 26 Januari 2014 at 19:00
  • diners
    2 diners
  • discount
    50% off
  • vouchers
    QRAVED15A1
Are you sure want to cancel your booking ?
Cancel Booking
Share Booking
close
Potato Head Pacific Place
Multinational / SCBD / $$
from 4 review
SCBD Lot 14th, Fairgrounds. Jl. Jendral Sudirman Kav 52-53, SCBD, Jakarta.
  • date
    Saturday, 26 Januari 2014 at 19:00
  • diners
    2 diners
  • discount
    50% off
  • vouchers
    QRAVED15A1
Febri Pradana

Febri Pradana

  • 564
    Reviews
Favorites
0
Want to go
0
My EATJKT
0
liked photos
Febri Pradana doesn't have any liked dish yet
564 Reviews
St. Ali Family
October 28, 2016 at 14:22
Di St. Ali Family, kamu juga bisa dapetin brunch yang enak dan sehat. Gimana enggak, Avo on Toast ini berisi roti gandum yang renyah, ditaburi potongan alpukat halus dan kaya gizi, serta diakhiri dengan kacang-kacangan gurih.
The Fctry Bistro & Bar
October 28, 2016 at 14:22
Sup emang sering jadi menu sarapan, biar bikin perut sedikit menggelitik, alias jadi pemanasan sebelum makan berat. Nah buat makan siang atau malam, Mushroom Soup di The Fctry Bistro & Bar ini emang nendang banget. Kuahnya yang penuh cita rasa jamur, dicocol dengan garlic bread lezat.
Benedict
October 28, 2016 at 14:22
Kalo ini sih istimewa banget. Telur yang hampir selalu ada di setiap menu sarapan, disajikan dengan cara luar biasa. Roti challah dipadukan dengan daging salmon segar dan telur setengah matang. Gak kebayang sih enaknya rasa menu sarapan di sini, langsung sikat deh!
load more reviews
610 Photos
load more photos
ADD TO LISTS
Sorry,we are not able to process your list.
Bistronomy
  • Want to go
  • Save for later
  • My Best EATJKT2015
+Create new list
Submit
wait

Sign in to Qraved

Forgot your password?
Qraved Logo

Don't have an account yet? Join Now

By signing in, I acknowledge and agree to Qraved Terms and Privacy Policy.

Skip sign in

Thank you for signing up, we are glad to have you with us in this journey


Reset Password

Back